فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

سارا و کوچولوش

شروع از شیر گرفتن

1395/9/25 15:46
نویسنده : مامان سارا
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

مامان از 1آذر درگیر این بود که چطوری از شیر بگیرتت

از مامانا راهنمایی گرفتم یکی میگفت رژلب زده به نوک سینه ش یکی میگفت مداد چشم زده یکی میگفت صبر و زهر و..

من رفتم اینترنت سرچ کردم و نوشته بود بچه هایی که اینطوری از شیر گرفته مشین بعدها از لحاظ عاطفی به مشکل برمیخورن

دیدم بهترین کار صحبت کردن و کم کردن تایم شیر خوردنت هست که خدا رو شکر جواب داده. عادت داشتی شبها زیر سینه میخوابیدی اما الان روی پام میخوابی و هر از گاهی نصف شب خودم تو خواب بهت شیر میدم که واست شوک نشه.

خب طبیعیه ما آدم بزرگا هم وقتی میخوایم یه کاری رو ترک کنیم یهو نمیتونیم و باید به مرور ترک کنیم.خب شما  هم 2سال شیر منو خوردی و  باهم رابطه عاطفی برقرار کردیم و طبیعتا سخته

من کنارتم دخترم نمیزارم سختی بکشی.با صحبت کردن راضی شدی که شیر نخوری.میای سمتم میگی می می منم بغلت بوست میکنم بهت میگم مامان می می واسه نی نیاست که  دندون ندارن اما تو دندونای خوشکل داری .پلو میخوری کیک میخوری بعد قانع میشی و لبخند میزنی و میری دنبال بازی کردنت.خدا رو شکر اینطوری نه تو اذیت میشی نه مامان.

مرسی دختر مهربونم که همه جوره بامنی. خانوم شدی و حتی تو کارهای خونه کمک میدی.

ممنون نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)