فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

سارا و کوچولوش

خرید سرسره

1395/10/5 20:39
نویسنده : مامان سارا
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز دیدم بعد از سه روز به خاطر سرما از خونه بیرون نرفتی به خاطر همین دیدم هوا بارونی و عالی بود به بابا زنگ زدم که از سر کار میاد نزدیک خونه شد زنگ بزنه اماده بشیم و بریم خیابون گردی نزدیک غروب که شد دیدم بابا زنگ زد که من تا یک ربع دیگه میرسم منم زود شما رو اماده کردم موهاتو بستم و لباس گرم تنت کردم و بعدش خودم اماده شدم و منتظر بابا شدیم بابا زنگ زد و گفت بیاین بیرون من دم در  هستم.

هواخیلی خوب بود بارونی و سرد از اون هواهایی که من دوست دارم.شما هم نشستی روی صندلیت و خیلی خانوم بیرون رو تماشا کردی طبق معمول.بابا یک جا ایستاد برای عابر بانک کار داشت شما هم میخواستی همراه بابا پیاده بشی که بابا بغلت کرد و بابا رفتی کار بابا که تموم شد دیدم گریه کنان برگشتی از بابا پرسیدم چی شد گفت خرس دیده تو این مغازه خرس میخواد .و جالب اینجاست که اکثر عروسکهات خرس هستن.علاقه شدیدی به خرس داری.

بابا گفت بریم واست بخرم من گفتم نه بابا یک عالمه خرس داره بابا گفت حالا بچه خرس دیده بزار بگیرم همینجور تو فکر خرس بودی که از جلو پارک رد شدیم چشمت خورد به سرسره و گریه کردی که میخوای سوار سرسره بشی هر چی باهات صحبت مکردیم که نمیشه الان سرسرها خیس شدن نی نیها هم تو پارک نبودن اما مرغ شما یه پا داشت تصمیم گرفتیم به جای خرس واست سرسره بخریم.رفتیم یه مغازه ای که همه چی داره و بیشتر اسباب بازیهات رو از اونجا میخریم.البته اسباب بازیهای فکری رو از اوای باران میخریم.خلاصه رفتیم اونجا و واست 160 تومن ناقابل بابا واست سرسره خرید به قول خودت لولوس.یعنی سرسره

بعد سوار ماشین شدیم و اومدیم خونه و بابا واست سرهم کرد و کلیییی بازی کردی خیلی سرسرتو دوست داری.مبارکت باشه عزیزم

پسندها (2)

نظرات (0)