فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سارا و کوچولوش

کیک و تولد و شمع

1396/6/11 16:23
نویسنده : مامان سارا
719 بازدید
اشتراک گذاری
امروز صبح که از خواب بیدار شدم تصمیم گرفتم ببرمت مهد پیش خاله نفیسه.خیلی سریع خواستم زودتر صبحانه ت رو بدم که دیر نشه صبحانه درخواست شیر و کیک داده بوده منتها شیر نداشتیم خواستم واست شیر با بیسکوییت بیارم.کلی اشک ریختی که نه من الا و بلا باید کیک بخورم خلاصه با کلی حرف راضی شدی که نون سوخاری با کره و عسل بخوری.وقتی خوردی رفتیم مهد بعد از مهد گفتی نریم خونه.با هم رفتیم قنادی کیک خریدیم تو راه برگشت گفتی شمع میخوام که گفتم بیا بریم خونه شمع تو خونه هست.یهو مرمر جون رو دیدیم که با ماشین بود از من خواستی بری پیش مرمرجون رفتی سوار ماشین شدی یه چند دقیقه ای پیش مرمرجون بودی و بعد خواستم بغلت کنم بیارمت پایین گریه کردی و دوباره با صحبت و وعده کیک و شمع و این چیزا شما رو آوردم خونه.این هم از امروز.الان کنار من روی تخت خوابیدی که شب بریم رستوران تولد فرهنگ،فربد،آرمان.کلا عاشق تولد و کیک تولد و شمع تولد فوت کردنی.
پسندها (1)

نظرات (1)

ایستگاه کودک
12 شهریور 96 6:53
سلام خدا براتون حفظشون کنه دانلود ترانه ها کودکانه و لالایی برای کودکان در آدرس زیر http://www.istgahekoodak.ir/category/children-songs/ موفق باشید