فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

سارا و کوچولوش

تولد کوروش

1397/1/20 0:55
نویسنده : مامان سارا
559 بازدید
اشتراک گذاری


سلام دختر ناز و مهربونم 
خوبی مامان؟امروز بیست فروردین تولد کوروش بود ساعت ۴ تا ۸ شب.خیلی سعی کردم که ظهر نخوابی موهاتو خرگوشی بستم به سلیقه خودت و کادو رو گذاشتیم تو جعبه کادویی که شکل خرس بود من هم آماده شدم و زنگ زده به مامان سارینا دوستت وعده گذاشتیم ساعت چهار و نیم.از اونجایی که ما زودتر آماده بودیم رفتیم موسسه طلائیه همونجایی که مهد میری اونجا نشستیم منتظر موندیم تا مامان سارینا زنگ بزنه.وقتی زنگ زد با هم به اونها ملحق شدیم با سارینا کلی ذوق کردین.وقتی رسیدیم کوروش خواب بود.کم کم بیدار شد.شما اولش با سارینا بازی کردی بعدش با کوروش.کوروش رو بوس میکردی بغل میکردی کوروش هم همینطور.بعد که بچه های دیگه هم اومدن همه با هم عکس گرفتین و بازی کردین.خیلی خسته شدی.خاله زهرا شام پیراشکی و سمبوسه فینگر فود الویه درست کرده بود ولی شما اصلا نخوردی.فقط پفیلا و شکلات و کیک و یه دونه میوه خیار خوردی.بعد از شام اولین نفری بودیم که حرکت کردیم که بریم خونه خیلی خسته بودی وقتی رسیدیم بابا هم خونه بود روی پاهام خوابوندمت تقریبا یک ساعتی خوابیدی و خستگیت در رفت بعد شام خوردی و از من خواستی بازی کارتاجور و قایم موشک بازی کنیم وقتی بازی کردیم گفتی کتاب بخون واسم ولی من خیلی خسته بودم و گفتم نه ناراحت شدی و گریه کردی اومدی پیش بابا و بیدارش کردی که واست کتاب بخونه.بعد اومدی تو اتاقت واست لالایی گذاشتم و عروسک خرگوشت رو گرفتی بغلت و خوابیدی.راستی کادوی تولد کوروش رنگ انگشتی و تراش رومیزی که شکل ماشین بود واسش خریدیم.خیلی بهت خوش گذشت و خسته شدی.چهارشنبه هم اولد آریناست ولی فکر نکنم بریم چون باید ناهار درست کنم وبعدازظهر چهارشنبه داریم حرکت میکنیم سمت شمال
مراقب خودت باش عشقم

پسندها (1)

نظرات (0)