فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سارا و کوچولوش

مهد کودک

1397/2/15 1:11
نویسنده : مامان سارا
668 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۱۵ اردیبهشت ۹۷
امروز صبح زود ساعت هفت و ربع از خواب بیدار شدی و گفتی مامان مهد دیرم نشه حواست به ساعت هست.ذوق داشتی برای رفتن لباسهاتو با ذوق پوشیدی و صبحانه خوردی و با هم رفتیم واست لقمه و موز و کیک برداشته بودم.وقتی رفتیم نگذاشتن من بمونم.اومدم خونه وقتی دیدم نیستی گریم گرفت.زنگ زدم به خانوم غلامی با گریه.خانوم غلامی میگفت چقدر لوسی بچه بزرگ میشه همینه.دخترم دلم واست تنگ شده.با اینکه مهدت سر کوچه ست.ولی تا حالا اینقدر ازت دور نبودم.نازنین مامان دوست دارم مراقب خودت باش.الان دارم درس میخونم ذهنمو جمع و جور کردم که بتونم درس بخونم.دعا میکنم موفق باشی تو همه زمینه ها عزیز دل مادر.میسپرمت دست خدا

پسندها (4)

نظرات (1)

یه مامانیه مامان
24 تیر 97 9:40
خدا حفظش کنه
گاهی وقتا انقدر توی روزمرگی های زندگی غرق میشیم که حضور این فرشته های زندگیمون رو در کنارمون کمتر حس میکنیم ممنون از اینکه با این پست و بیان احساستون اونا رو یادمون آوردید
واقعا همینطوره به ها بزرگ میشن میرن کاش بتونیم قدر این بودنشون رو بیشتر بدونیم
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم.بوس