فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سارا و کوچولوش

به استقبال سال 99

1399/1/1 0:09
نویسنده : مامان سارا
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای من

امروز دیگه به هر طریقی کارهامو برای شب عید تموم کردم. دیروز شیرینی عید درست کردم شیرینی نخودچی امروز کیک درست کردم و دیشب هم پسته هایی که قبلا داشتم بو دادم برای آجیل عید.به خاطر قرنطینه عید شیرینی و آجیل چیزهایی که توی خونه داشتم استفاده کردیم.امروز کلی بازی کردی و کلی ذوق عید داشتی همش میگفتی مامان نمیشه امروز عید باشه.لباسهای فردات هم آماده کردی و گفتی من میخوام لباس دامنی بپوشم.لاک هم امشب واست زدم که با لباس فردات ست بشه.بابا ساعت رو کوک کرده که بیدار بشیم.البته بابا زودتر خوابید من و شما تی وی دیدیم بازی کردیم و منم دوربین شارژ کردم واسه فردا.بعدش خسته شدی و رفتی خوابیدی.امروز دیوارهای اتاقت رو با شیشه پاک کن پاک کردی .کلا کارهای خونه رو دوست داری .ظرف میشوری.جارو میکنی هر از گاهی گردگیری میکنی. امشب هم توی پخت کیک کمک کردی.غروب هم رفتیم حمام برای فردا اماده باشیم.من الان توی اتاقت دوربین رو خالی کردم و گفتم الان که لب تاب روشنه وبلاگت هم آپ کنم.دعا میکنم سال جدید سال خوبی برای همه باشه.سلامتی باشه بدون کرونا.زودتر شرش کنده بشه بره. همه مردم به آرزوهاشون برسن ما هم به خواسته و آرزومون برسیم.الهی آمین

خداحافظ گلی تا سال دیگه

سعی میکنم زودتر عکسهای عید رو بزارم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نرگسنرگس
1 فروردین 99 0:24
سال خوبی داشته باشید.
مامان سارا
پاسخ
ممنونم همچنین برای شما

1 فروردین 99 4:53
انشالله سال  خوبی را در کنار خانواده داشته باشید سارا خانم
مامان سارا
پاسخ
سپاس همچنین برای شما