فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سارا و کوچولوش

ولنتاین

1401/12/4 11:53
نویسنده : مامان سارا
148 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم عزیزم عشق مادر سلام

اومدم تا از ولنتاینی که گذشت و ذوقش رو داشتی بگم ولنتاین امسال بابا برای شما و برفین عروسک و کیف شانسی خرید برای من هم پاستیل و شکلات.و شما خیلی غیر منتظره برای من و بابا و برفین خرید کردی از راه مدرسه که داشتی با مرمر جون برمیگشتی خونه رفتین بیرون و خرید کردین برای برفین شیشه نوتلای کوچولو که اندازه دو بند انگشت بود خریدی برای من گل سر برای بابا یه قلب پشمالوی قرمز.قربونت برم مادر از مهربونیت.

چند روز پیش توی مدرسه بازارچه زده بودن از من پول گرفتی بری خرید کنی کلی ذوق داشتی وقتی برگشتی به من گفتی مامان چشماتو ببند چشمامو بستم بعد گفتی حالا باز کن وقتی باز کردم دیدم برای من شال بافت و گوشواره خریدی گفتم مامان مرسی ولی چرا برای خودت خرید نکردی گفتی دوست داشتم برای شما خرید کنم.دلم غش رفت برات مادر .شبش مجدد بهت پول دادم که فردا برای خودت خرید کنی که عروسک و گوشواره و شمع  و رژ لب خریدی کلی هم ذوق داشتی. تازه تخفیف هم گرفته بودی یه جا ده تومن یه جا هزار تومن.

از خواهرت بگم که عاشقشی همش دوست داری باهاش بازی کنی .منتظری زودتر حرف بزنه راه بره که بتونی باهاش بازی کنی.هر از گاهی تخته وایت برد میاری میزاری جلوی برفین الفبا  جهت ها رو بهش یاد میدی.برفین باهات خوب ارتباط میگیره وقتی باهاش حرف میزنی میخنده و حرف میزنه.

بعضی شبها بهت اجازه میدم که بیای اتاق خوابمون کنار من و برفین بخوابی کلی ذوق میکنی.نقاشی برام میکشی و هدیه میدی.کلا عشقی مامان  عشق.مچکرم ازت که دخترمی که حواست به من هست 😘

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)