فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1393/3/8 14:36
نویسنده : مامان سارا
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم

دو روزه شروع کردم به بافتنی بافتن واسه شما . اولی رو با کیسه خواب شروع کردم.

2 روز پیش رفتم کاموا قلاب و مجله قلاب بافی گرفتم وبافتن قلاب بافی رو شروع کردم.614319_knitsmile.gif

واسه کیسه خواب کاموای شیری رنگ انتخاب کردم. کاموای لیمویی رنگ هم گرفتم اما هنوز تصمیم نگرفتم که باهاش چی واست ببافم.

عمه مژده هم مامان بزرگ اینا دارن واسه نی نیش بافت میبافن . چون هر دوی شما بچه پاییز میشین.

11 خرداد نوبت دکتر دارم میخوام بگم سونوگرافی بنویسه ببینم نی نی گلم دختره یا پسر.

دوست دارم گلم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی مهربون
15 خرداد 93 15:06
وبلاگ خیلی زیبایی داری امیدوارم کوچولوتم همیشه سالم باشه خوش حال می شم بیای تو وبلاگم و نظر بدی و هوادارم باشی