فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سارا و کوچولوش

5 ماهگی

1393/4/24 13:54
نویسنده : مامان سارا
331 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 20 هفته ت تموم شد یعنی امروز 5 ماهت تموم شد. وقتی توی شکمم تکون میخوری خیلی حس خوبی دارم.انگار داری با من حرف میزنی.خیلی خیلی دوست دارم نی نی عزیزم.

امروز داشتم به عزیز جون مدل بافت هایی که توی لب تاپم سیو کرده بودم رو به عزیز نشون میدادم.

ایشالله خوب بشم میرم بازم کلی کاموا بخرم تا بافت های خوشکل ببافم.

شاید بپرسی چی شده؟! دکتر به من 2 هفته استراحت مطلق داده.واسه همین عزیز جون اومده تهران تا کارهای منو انجام بده و کمکم بده.

دیشب خیلی حالم گرفته شد چون آقا جون رو بیمارستان بستری کردن و امروز بردنش واسه آنژیوگرافی. خاله بیمارستان بود گفت اومد بیرون بهتون زنگ میزنم.

عزیز جون میخواد پنجشنبه برم واسه خرید سیسمونی.

پسندها (2)

نظرات (0)