فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سارا و کوچولوش

26 هفته و 4 روز

1393/6/10 11:55
نویسنده : مامان سارا
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان.

امروز 10 شهریور هست و شما 26 هفته و 4 روز داری.و رفتی توی 7 ماه.

دیروز با بابا محسن رفتیم دکتر وای که چقدر شلوغ بود. دکتر وقتی منو دید جا خورد بهم گفت چقدر ورم کردی. خودم فکر میکردم ورم در حد طبیعی هست. ولی همه چیز دیگه خوب ضربان قلبتو چک کرد و معاینه های دیگه که خدا رو شکر خوب بودن.

بعدش ازمایش خون،سونوگرافی،و مجدد داروهای قبل رو تکرار کرد. و الان زنگ زدم واسه سونوگرافی چهارشنبه ساعت 9:30 صبح بین مریض برم داخل.

بابا محسن که نمیتونه بیاد سر کار هست فکر کنم با مامان مریم برم.

وقتی تکونهاتو حس میکنم نمیدونی چه ذوقی میکنم. خیلی دوست دارم عزیزم.430919_wetkissf.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)