فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سارا و کوچولوش

سونوگرافی

1393/6/12 18:00
نویسنده : مامان سارا
264 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم سونوگرافی وقتی داشتم سونو میشدم به دکتر گفتم میشه تعیین جنسیت هم بشم گفت آره.گفتم چون دیگه توی 27 هفته رفتم دیگه قطعیه . اما دکترش خنگول بود میگفت به احتمال زیاد دختره بازم قطعی نگفت.

دو دفعه قبل رفته بودم گفتن دختری این دفعه واسه قطعی بودنش پرسیدم اما بازم احتمال داد.الان دوباره زنگ زدم سونوگرافی واسه چهارشنبه دیگه که دکتر خودم باشه دکتر شفیعی.

نه که دختر یا پسر بودنت برام مهم باشه ها نه اصلا. فقط چون سیسمونی دخترونه گرفتم میخواستم دوباره مطمئن بشم که دختری.

البته همه میگن دختری به خاطر وضعیتم. دو تا سونوی قبلی هم میگفتن دختری. فقط این دفعه که زنگ زدم واسه سونو نوبت بگیرم گفتم واسه تعیین جنسیت. گفت قبلش باید چیز شیرین بخوردی بچه دست و پاشو باز کنه.

با مامان مریم رفته بودیم امروز سونو.از 9 صبح رفتیم 12 ظهر اومدیم خونه.طفلی اون هم حالش خوب نبود فشارش پایین بود فکر کنم.بهش گفتم برید خونه من خودم با آژانس میرم خونه که قبول نکرد و موند.

فردا هم اگر بابا محسن کاری نداشته باشه میریم واسه آزامایش خون ایشالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاطره
12 شهریور 93 22:56
سلام ساراجونم . خوبی؟ دخمل طلا مبارکه.. سونوهاتو توی هفته های چندم رفتی عزیزم؟