فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سارا و کوچولوش

خدایا...

1393/6/12 18:21
نویسنده : مامان سارا
142 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا یهوو دلم گرفت. رفتم چند تا وبلاگ دیدم که اشکام جاری شد. دوستایی که میخوان باردار بشن اما....

خیلی دلم سوخت همینجور گریه م گرفت.

خدایا تو را به حق جد کوچولویی که توی راه دارم همه کسایی که میخوان باردار بشن کمکشون باردار بشن تو را به حق آبروی زهرا قسمت میدم خدا جون. خدا جون التماست میکنم.

کوچولوی عزیزم بیا دعا کنیم با هم .تو هم دعا کن عشقم.

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی و بابایی دخمل بلا
12 شهریور 93 18:30
الهی آمین برای دعای قشنگت ...
خاطره
12 شهریور 93 22:58
سارا جونم مثل اینکه ما با هم فامیل شدیما .. هر دوتامون ( اگه خدا قبول کنه ) عروس فاطمه زهرا(س) هستیم
مامان سمانه
15 شهریور 93 14:01
عزیزم دعای قشنگی کردی انشا... همه کسایی ک مشکل دارن مشکلشون حل بشه و خدا بهشون ی نی نی سالم بده انشا...
م
17 شهریور 93 12:17
الهی آمین.................