فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1393/7/18 13:01
نویسنده : مامان سارا
192 بازدید
اشتراک گذاری

فندقی مامان سلام

پرنسس بابایی خوبی؟

نمیدونی بابا چقدر ذوق داره همش داره دعا میکنه که خدایا بچم سالم به دنیا بیاد.واسه سلامتیت نذر امام زاده صالح کرده.

دیروز من و باباجون وعزیز جون و آقا جون رفتیم بیرون.

اول رفتیم مغازه دوست بابا جون واسه خرید لباس و این چیزا هممون خرید کردیم.بعد از اون رفتیم دلاوران واسه شما پشه بند خیلی خیلی خوشمل خریدم (مبارکت باشه گل کوچولو)و بعد رفتیم به طرف حرف شاه عبدالعظیم که عزیز جون و آقا جون میخواستن برن.

یک ساعت اونجا بودیم.همه به من نگاه میکردن. یه خانومی اومد پیشم گفت خانوم تو رو خدا واسم دعا کنین شما بارداری دعات میگیره.گفتم چشم حتما یه خانوم دیگه هم به من التماس دعا گفت و بعد گل مریم بهم داد و گفت التماس دعا.

حس خوبی داشتم.و این حس خوب رو من از تو دارم عزیزم. به خاطر وجود تو توی شکم مامان هست که به من التماس دعا میگن.

وقتی هم میخواستیم وارد بشیم و از باباجون و آقا جون جدا بشیم اقا جون به من گفت بابا بارداری واسمون خیلی دعا کن.

قبلا هم به من گفته بودن اما یادم نمیاد کجا. آهان زن دایی باباجون هم بهم گفته بود.

انقدر پاک و معصومی که به خاطر وجود پاک و معصومت به من التمااس دعا میگن. و این باعث افتخار منه گل مهربونم.

وقتی زیارت تموم شد من خیلی گرسنم بود.باباجون در یه کبابی ایستاد و شام رفتیم کباب لقمه خوردیم.ساعت 10:30 دقیقه شب بود.

لوسترتو که واست خریدیم نتونستیم سر هم کنیم باباجون و آقا جون رفتن مغازه اون طرف که سر هم کنن.مونده بودیم چاک وسط ابر واسه چی بود؟واسه ماه بود؟ ابر با ماه فاصله داشت؟خندونکخلاصه که نشد دیگه باباجون گفت باید بریم پیش خود مغازه دار تا سرهمش کنه.

گفته بودم آقا جون اینا میخواستن برن بلیط گیرشون نیومد.

فردا هم نوزدهم تاریخی هست که باید آزمایش ادرارمو بدم.امروز هم هوس آش گندم کردم ناهار آش گندم گذاشتم بخوریم.

عزیز جون هم بیرون توی سالن داره قرآن میخونه.

باباجون واست عسکریه حساب باز کرده و این حساب فقط واسه دخترم هست.واست داریم پس انداز میکنیم.و امروز اولین روزی هست که پول واست جا به جا کردیم به حسابت.

وااااااااااای قربونت برم الهی عشقم. هر کاری از دستم بر بیاد واسه رفاه و آسایشت میکنیم عزیزم.دریغ نمیکنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانِ نی نی
19 مهر 93 8:36
سلام سارا جون. این ماه هم نیومد. منم مثل همه خانومایی که التماس دعا داشتن بهت التماس می کنم واسم دعا کنی. بارداری دعات میگیره. واسم دعا کن.