فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1393/10/26 20:17
نویسنده : مامان سارا
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

الان که میخوام این پست رو بزارم داری بغل مامان شیر میخوری.باباجون هم نیست رفته عروسی دوستش محمد صفری.من و شما فقط خونه ایم.

دیشب من و بابا خیلی خوشحال شدیم چون بالاخره شما پی پی کردی.چند وقتی بود که پی پی نمیکردی و من و بابا خیلی نگران بودیم.همه میگفتن طبیعیه اما من نگران بودم و هر بار که عوضت میکردم منتظر بودم ببینم پی پی میکنی یا نه تا 4 روز پیش من و بابا کمکمت میکردیم.

بعدش گفتن طبیعیه بزار خودش پی پی کنه کمکش  نکنین تا اینکه دیشب ساعت های 12 شب که خواستم پوشکتو عوض کنم یک عالمه پی پی کردی سه دفعه پشت سر هم.خب من و بابا خوشحال شدیم و از نگرانی در اومدیم.

قبلش هر کاری میکردم خاکشیر .آبجوش نبات تنهایی .آبجوش نبات با گریپ میکسچر همه چیز دادم تا پی پی کنی اما تاثیر نداشت.

دیگه مطمئن شدیم که چیزی نیست.

این روزا دوست داری باهات بازی کنن.وقتی باهات حرف میزنم میخندی و دوست داری تو هم حرف بزنی.

خدا رو شکر دختر آرومی هستی و خیلی اذیت نمیکنی.روزهای پنجشنبه و جمعه بابا به من کمک میکنه هم کار خونه هم مراقبت از شما.خدا رو شکر همه چیز خوبه.

دخترم خیلی دوست دارم عزیزم.نمیدونی وقتی میخندی چقدر دلم غش میره.میمیرم واست بارانم.

مواظب دل مهربونت باش عزیزکم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانِ نی نی
28 دی 93 8:41
قربونت برم.