فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بالاخره پی پی کردی :)

1393/11/1 11:08
نویسنده : مامان سارا
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز صبح که از خواب بیدار شدم وقتی نگات کردم همش قربون صدقت میرفتم.خیلی ناز خوابیده بودی و من فقط نگات میکردمو لذت میبردم.

گفته بودم که پی پی نمیکنی.اما بالاخره درست شدی و من خیلی خوشحال شدم.احساس کردم واسه تغذیه خودم بود.

چون توی4 روز اخیر فقط مایعات خوردم.آبمیوه.شیر.آویشن با عسل.چایی همه اینها رو هر روز میخوردم و بعدش انگار به شما ساخت و شما پی پی کردی.خب خدا رو شکر.

دو شب پیش رفتم کاموا خریدم که بافتنی کنم.آخه زمانی که روی پام خوابیدی یا توی بغلم خوابیدی حوصلم سر میرفت.گفتم بیام کاموا بگیرم بافتنی کنم.دارم واسه تختخوابمون رانر و کوسن میبافم.

راستی امروز تولد مامان مریم(مامان بابا جون) هست.بیا با همدیگه به مامان مریم تولدشو تبریک بگیم.

مامان مریم تولدت مبااااررررکککک

Animation2birthday.gif

الهی صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی

الان هم بیدار شدی و داری بغل مامان شیر میخوری.واسه فردا پنجشنبه نوبت دکتر گرفته بودم 10 صبح فردا.وقتی دیدم پی پی کردی و همه چیز درست شده دیگه نمیریم.

چون قبلا دو دفعه بردمت دکتر و چک آپ شدی.قد و وزن و دور سرت و خلاصه همه چیزت چک شد و خوب بود.

بارانم خیلی دوست دارم دخترم.

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان سمانه
1 بهمن 93 15:27
سلام سارا جووووووونم خدارو شکر که باران جونم پیپی کرد ، اوایل اینجوری میشه آریسا هم اینجوری بود دیر به دیر پیپی میکرد و تا میخواستیم ببریمش دکتر پی چی میکرد تولد مامان مریم هم مبارک باشه عزیزم آفرین معل.مه خیلی هنرمندنی ا که میتونی رو تختی ببافی آفرین مامان هنرمند
مامان سارا
پاسخ
نه بابا هنرمند کجا بود
مامان مهدیس
4 بهمن 93 14:50
سلام سارا جون ماشاا.... دخمل گلی داره کم کم بزرگ میشه جانم خیلی هم نازه از طرف منم ببوسش
مامان سارا
پاسخ
مرسی خاله لطف دارین شما