فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سارا و کوچولوش

تولد 9 سالگی

1402/9/13 8:57
نویسنده : مامان سارا
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من باران هستم امروز مامانم به من اجازه داد خودم با کمک مامانم وبلاگم را اپ کنم.

امسال تولد 9 سالگی ام را با دوستان مدرسه ام با تم هالووین در خانه مان گرفتیم.

من هر سال با خانواده ام جشن هالووین وکریسمس میگیریم. به همین دلیل امسال دوست داشتم جشن هالووین و تولدم باهم باشد.

وسایل های تولدم را از فروشگاهی که لوازم و تم های هالووین داشت خریدیم. انجا خیلی شلوغ و کمی ترسناک بود. من اولش از ترس فقط ایستاده بودم مامانم من را بغل کرد و گفت دخترم این ها عروسک هستند و دستم را گرفت و در فروشگاه وسایل مورد نیازمان را خریدیم. من تم جادوگری را انتخاب کردم. لباس و جارو و کلاه جادوگر را خریدم.

ریسه های تولدم را خودمان از گوگل دانلود کردیم و درست کردیم و بعضی هایش را با مامانم با مقواهای رنگی درست کردیم.

کیک تولدم را از شیرینی فروشی ارمنی ها سفارش دادیم. من عکس کیکم را از گوگل سرچ و انتخاب کردم. و دو تا لالی پاپ کیتی خریدم یکی برای خودم و یکی برای دوست صمیمی ام.

گیفت تولدم را گل سر و کش مو و شکلات هالووینی و کارت پستال هالووین بود. برای دوست صمیمی ام باران الوندی هدیه اضافه تر هم گذاشتم گچ مو و خودکار شش رنگ برای او اضافه تر گذاشتم.

تولد من خیلی خوش گذشت. مابین تولد با بچه ها بازی های زیادی کردیم مافیا جاسوس بازی استپ رقص بازی های ما بودند.

عکسهای تولدم را بعدا می گذارم.

خداحافظ نه سالگی من وارد ده سالگی شدم 

هم اکنون من نه سال و یک ماه و یک روز دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)