فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

سارا و کوچولوش

هفت ماهگیت مبارک عزیزم

1394/3/12 14:43
نویسنده : مامان سارا
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز هفت ماهت تمام شد.هفت ماهگیت مبارک گلمEMOTICON bisous 83

دیشب از تجربیات مامانها استفاده کردم و برای اینکه راحت بخوابی همه کار کردم.ساعت ده شب بهت سوپ دادم که شکمت سیر باشه پستونکت هم که گذاشته بودم توی یخچال گذاشتم توی دهنت و دیدم که راحت خوابیدی.حدس زدم که باید واسه دندونات باشه.

دیروز خیلی بیقراری کردی و بیشتر همش بغل بودی و نمیتونستی بخوابی.خیلی ناراحت بودم خیلی دلم میسوخت.کاش زودتر دندونات در بیاد دخترم.خیلی ناراحتم از اینکه داری اذیت میشی.دیشب رو خدا رو شکر بد نخوابیدی.نسبت به شبهای دیگه ت خیلی بهتر خوابیدی عزیزم.

فعلا پستونک و دندونیتو میزارم تو یخچال و بهت میدم تا آروم بشی.

گرمایی هم هستی.گوشاتو میکشی صورتتو میمالی موهاتو میکشی.کلا کلافه ای. و همه اینها اینوری که مامانا میگن نشونه دندون در آوردنته.کاش زودتر در بیاد.

تحمل کن دخترم قوی باش.ایشالله زود تموم میشه.

مواظب خودت باش مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سمانه
12 خرداد 94 14:45
هفت ماهگیت مبارک باشه باران جوووووووووووونم
مامان سارا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سمانه
12 خرداد 94 14:48
سارا جون آریسا هم یه مدت شبا خیلی بیدار میشد که مامان گفت این بچه از گشنگی بیدار میشه شبا شکمشو سیر کن و حتما موقع خواب بهش بیشتر غذا بده و من هم مقدار غذاشو بیشتر کردم و الان خدارو شکر خیلی بهتر شده ... راحت شدم باران جونم هم گرسنگی بهش فشار میاره هم دندون ... آخی چی میکشید بچه م انشا... زودتر دندونش دربیاد جفتتون راحت شید ببوسش از طرف من
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم از راهنماییت از این به بعد همین کارو میکنم
مامان هدی
12 خرداد 94 16:10
انشالله که زودتر دندون دخترامون دربیاد. مامانی عکس دختر رو بذار روی ماهشو ببینیم آآآآآآخه. هفت ماهگیش مبارک باشه. چه خوبه واکسن ندارن.
مامان سارا
پاسخ
چشم عزیزم.هنوز وقت نکردم عکس بزارم آره والا واکسنو خوب اومدی