فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بالاخره راحت خوابیدی

1394/3/15 15:16
نویسنده : مامان سارا
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

بالاخره راحت خوابیدی اما نه روی تخت خودت روی تخت خواب ما.

دو شب پیش خیلی گریه کردی.شکمت سیر بود پوشکت هم عوض کرده بودم شربت گرایپ میکسچر هم بهت دادم توی تخت هم تا میخوابوندمت بیدار میشدی تا اینکه خوابوندمت روی تخت خودمون و راحت خوابیدی تا 4 صبح .4 صبح بیدار شدی شیر خوردی و دوباره خوابیدی تا 10 صبح.بعدش فهمیدم که مشکل شما جات بود چون میخوای غلت بزنی و جات باید وسیع و پهن باشی. دیشب روی تخت خودمون خوابیدی و عاااالی خوابیدی.خیلی خوشحال شدم دخترم از اینکه با آرامش خوابیدی.توی این دو شب تو روی تخت ما میخوابیدی و من و بابا پایین میخوابیدی.

از این به بعد هم روی تخت خودمون میخوابونمت عزیزم.تا بزرگتر بشی و دندونت دربیاد نمه نمه بزارمت توی تخت خودت.

الان هم روی تختمون خوابیدی و از خواب بیدار شدی و داری با عروسکت بازی میکنی.

راستی مهمون هم داریم پسر دایی من شهاب اینا اومدن دیشب اومددن.خیلی تو رو دوست دارن و باهات بازی میکنن. تو هم غریبی نکردی و میرفتی بغلشون و باهاشون بازی میکردی.

دخترم خیلی گرمایی هستی وقتی شبها میخوابی نمیزاری پتو بدم روت و میزنی کنار دوست داری شب که میخوابی هیچی روت نباشه تا صبح من هم نگران این که نکنه سرما بخوری.

دیشب داشتم به بابا محسن میگفتم من دلم نمیخواد دخترمو به کسی بدم نمیخوام عروس بشی از پیشم بری.فقط فقط مال منی.عشق مامانی.

بارانم همه زندگی و وجودمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)