فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

خرید کالسکه عصایی

1394/3/17 11:31
نویسنده : مامان سارا
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

از اونجایی که کالسکه شما بزرگ بود و جای زیادی میگرفت توی خونه دیروز رفتم نت گردی ببینم خرید کالسکه عصایی آنلاین کجا هست.بر اساس سرچ هایی که کردم سایت نی نی پارس رو پیدا کردم  و قیمتهاشو با سایتهای دیگه مقایسه کردم و خرید حضوری هم داشت.من مدل کالسکه رو انتخاب کرده بودم وو به بابا گفتم که وقتی اومد بریم بخریم.

اول رفتیم خونه مامان مریم اینا که نبود مامان جون رو برده بود دکتر بعد رفتیم پیش پدر اینا بعد نشستن نیم ساعت خداحافظی کردیم و رفتیم فروشگاه نی نی پارس.

همه چیز داشت و با قیمتهای مناسب.کالسکه ای رو که انتخاب کردم خریدیم و شما هم از بین عروسکهایی که اونجا بود دست گذاشتی روی عروسک دایناسور و همش چشمت به اون بود خلاصه بابا اون عروسک رو هم برداشت و توی ماشین همش دستت بود و میکردی توی دهنت.

مبارکت باشه عزیزم.

الان هم خوابیدی توی سالن و من اومدم توی اتاق خوابمون وبلاگت رو آپ کنم

دوست دارم عزیزم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان هدی
18 خرداد 94 18:38
مبارکش باشه. انشالله همش برید گردش و خرید و تفریح چند خریدی سارا جون؟
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزییزم 240 تومن خریدیم
مامان سمانه
24 خرداد 94 13:59
مبارک باشه باران جوووووووووووووونم