فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1393/3/4 18:18
نویسنده : مامان سارا
161 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی دلم گرفته .دلم واسه مامان بزرگ اینا تنگ شده.دوست دارم برم شیراز پیششون. اما منتظرم که بنایی خونه تموم بشه و تخت و کمدت هم برسه تا خیالم راحت بشه بعدش برم شیراز.

امروز سی دی سونوگرافیتو دوباره توی کامپیوتر بابا محسن گذاشتم358619_type.gif و دیدم همش قربون صدقت میرفتم.

خیلی حس خوبی دارم.توی سی دی هم فیلم و هم عکس سونوگرافیت هست.نگهش میدارم که وقتی به دنیا اومدی و بزرگ شدی ببینیش خودت.

خیلی دوست دارم عزیزم.به بابا محسن زنگ زدم276221_LaieA_040.gif گفتم که سی دی رو دیدم خیلی ذوق کرد .گفت منم شب میام میبینم.

چقدر خوبه که تو رو دارم. دیشب بابا محسن میگفت کاش زود به دنیا بیاد.
 

پسندها (2)

نظرات (1)

ماماטּ ســـآرا
4 خرداد 93 20:41