فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

سارا و کوچولوش

تغییر ناگهانی

1398/1/26 12:18
نویسنده : مامان سارا
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک قشنگم

این روزها خیلی شیطون شدی یک دفعه عوض شدی.تقریبا نزدیک یک ماه هست عوض شدی.کلاسهای باله فرستادمت فرانسه انگلیسی مهدکودک که سرت شلوغ باشه و سرگرم باشی.وقتی یه چیزی میخوای بهش نرسی داد میزنی.اصلا دیگه به حرفهام گوش نمیدی همه اینها در عرض یک ماه اتفاق افتاد.از مدیر مهدتون بهاره جون پرسیدم گفت نگران نباش گذراست و جز مراحل رشد بچه هاست ولی من بازم قانع نشدم از یک روانشناس هم پرسیدم و گفت گذراست و یک ماه دیگه این نیست گفت چون شخصیتت داره شکل میگیره واسه همین یهو عوض شدی.دیشب اتاق خودت نخوابیدی هر چی صحبت کردم باهات نخوابیدی گفتی من دوست دارم خانوادگی بخوابیم منم گفتم باران اگر بری تنبیه میشی فردا نمیبرمت مهد گفتی اشکال نداره واسه همین من امروز صبح نبردمت مهد.از من عذر خواهی کردی و گفتی ببخشید گفتی مامانا که از بچه هاشون ناراحت نمیشن مامانا که قهر نمیکنن و... و من بدین گونه من سوسک شدم.توی کلاس زبان انگلیسی جز شاگردهای ممتاز هستی و نمره هات از صد صد میشد.کانون زبان کیش. کلاس فرانسه رو هم خیلی دوست داری و خدا رو شکر تا الان که موفق بودی.کلاس باله تا وقتی خودم ثبت نام نکرده بودم فکر میکردم راحته ولی وقتی تو این دو روز درد کشیدم تازه فهمیدم چقدر سخته باله البته واسه من سخت تره چون من بدنم سفت و خشکه و بدن شما نرم تره.الان هم بیرون داری کارتون تماشا میکنی.ببخشید که دیر به دیر وبلاگت رو اپ میکنم دخترم حسابی سرم شلوغه سرگرم کلاسهای شما و درسهای خودمو کارهای خونه هستم.دوستت دارم عشق جانم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

mahyamahya
29 اسفند 98 15:17
👌سلام گلم من وب دومم رو تازه باز کردم لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘                                   😍یادت نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅                                                          🙏   دنبال شدید🍀