فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

سونوگرافی و نبودن دکتر شفیعی

1393/6/20 9:07
نویسنده : مامان سارا
2,622 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقت سونوگرافی داشتم ساعت 3:30. بابا جون هم خودش رو زود رسوند که به موقع برسیم و من اولین نفری باشم که میرم داخل.

بابا جون جای پارک گیرش نیومد.من پیاده شدم تا بابا جون پارک کنه و بیاد.رفتم داخل وقتی داشت سوال میپرسید که سونوی چی دارم گفتم دکتر شفیعی هستن دیگه درسته؟

خانم منشی: نه دکتر شفیعی نیستن

من: ولی من وقت دکتر شفیعی داشتم

خانم منشی: بله ایشون امروز نمیان .

من:چرا

خانم منشی: خالشون فوت شده

من: خب ظاهرا حالا حالا نمیان

خانم منشی: چرا میان .میخواین واسه یکشنبه وقت بدم

من: به نظرتون دکتر شیوایی بهتره یا دکتر شفیعی؟

خانم منشی:( یواشکی به گفت) برو واسه دکتر شفیعی بیا.شفیعی بهتره.

من:خب پس من میرم .فقط واسه یکشنبه پس لطف کنین نوبت بهم بدین

خانم منشی: یکشنبه ساعت 3:30 نوبت میدم که خودم باشم.

من: من پس بازم باید یکشنبه زنگ بزنم که ببینم دکتر اومده یا نه

خانم منشی: نه نیازی نیست خودم بهتون زنگ میزنم

من:مرسی .خداحافظ

 

بقیه حرفامون ادامه مطلب

از پله ها داشتم میومدم بالا که گوشیمو دربیارم زنگ بزنم به بابایی که خودش اومد.

من:بریم

بابا جون: کجا؟

من: دکتری که میخوام نیست.خالش فوت شده نیومده

بابا:حالا میخوای چیکار کنی ؟

من:هیچی دیگه نوبت گرفتم واسه یکشنبه.

من:نگرانم

بابا:نگران چی عزیزم

من:انتظار انقدر کشیدم واسه امروز

بابا: عزیزم خب هفته دیگه .این که نگرانی نداره

 

و من ناراحت بودم که  رفتیم سوار ماشین شدیم و به طرف مطب دکتر رفتیم برای نشون دادن سونو و آزمایش.

مطب که رفتم منشی بنده خدا منو زود فرستاد داخل.دکتر منو معاینه کرد و گفت:

قندت که خوبه.وزن بچه هم خوبه.کم خون هستی. و پروتئین ادرارت بالاست

من:دکتر هیچ کدوم خطری نیست؟

دکتر:نه اصلا نگران نباش

بعد نشستم و فشارمو گرفت.فشارم خوب بود. فقط 3 هفته بهم گفت باید استراحت کنم و بیشتر بخوابم.و کمتر باید راه برم به خاط ورمی که دارم.

راستییییییییییی یادم رفت بگم. دیروز با باباجون کتاب داستان هم خریدیم.کدوی قلقله زن.قصه دختر من.من و بابام.

دوست دارم عزیزم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+++ امروز هم 28 هفته شما تموم شد و رفتی توی 29 هفتگی

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان سمانه
20 شهریور 93 11:28
عزیزم نگران نباشه ایشا... یکشنبه زود زود میاد و نی نی نازتو میبینی فدات شم ممنون ک خبر دادی ،،، نینی نازتم از طرف من نوازشش کن
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم
فاطمه ع
20 شهریور 93 18:31
سلام عزیزم خدارو شکر که همه چی خوب بوده و باکمی استراحت بهترم میشه منم قرار بود امروز غربالگری برم اما نشد والان باید تا دوشنبه صبرکنم وااااااااییی خیلی سخته
مامان امیرارشا
21 شهریور 93 8:55
سلام اومدن یه فرشته ناز رو به زندگیتون تبریک می گم قدر این روزها رو بدونید که خیلی با ارزشه
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامانی
22 شهریور 93 11:00
سلام سارا جون بهترین انشالله نی نی چطوره ؟ساراجون برا شما هم روزا دیر میگزره خب من الان هفت هفته هستم و نمی دونم چرا اینقدر دیر میگذره. ممنونم از تجربه هات برام بگی سلامت باشی
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم من و نی نی هم خوبیم.والا این روزا آره واسم دیر میگذره.دوست دارم زود تموم بشه و نی نی رو بغل کنم