فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1393/6/22 13:18
نویسنده : مامان سارا
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فتدوق جونم

عارضم به خدمت شما که دیروز من و بابا جون مجدد رفتیم بازار گل. برای خرید استیکر.این دفعه تعدادش بیشتر بود. بین راه هم اسپری رنگ خریدیم واسه رنگ باکس اتاقت که قهوه ای بود خواستیم سفیدش کنیم.

بعد که رسیدیم خونه بابا جون گفت بریم خونه مامان مریم اینا که توی حیاط خونه رنگ بزنیم. که اونجا ناهار موندگار شدیم. بعدش هم بابا رفت توی حیاط و باکس ها رو رنگ زد. و بعد از صرف ناهار من و بابا خداحافظی کردیم و اومدیم خونه.

الان هم دارم دکور جا به جا میکنم البته بابا جون دیشب سنگین هاشو جا به جا کرد .من تیکه کوچیکاشو جا به جا میکنم.

دیشب هم بابا جون استیکر دیوار اتاق خوابمون رو زد. و من استیکر در اتاقت رو. استیکر در اتاقت رو من خواستم کیتی باشه بابا گفت گربه های اشرافی خوشکلترن.به سلیقه بابا گربه های اشرافی رو چسبوندم.خیلی ناز شدن.

الان هم خونمون انقدر شلوغ شده انگاری بمب زدن.خیلی خیلی خستم.

الان نشستم که استراحت کنم که  اومدم نت وبلاگت رو آپ کنم.

فردا هم ساعت 3:30 نوبت سونوگرافی دارم. انشالله که دکتر شفیعی اومده باشه.و من  بتونم شما رو ملاقات کنم.

الهی مامان فدات بشه.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همین امروز ساعت 4:30 دقیقه بعد ازظهرچشمک

+++قر دادن بعد از یه دوش آب گرم و خوردن چایی خیلی خوبه. نی نی خانوم هم با مامانش قر میده و تکون میخوره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان باران
22 شهریور 93 15:38
سلام مامان سارا. امیدوارم نی نی ات به سلامتی دنیا بیاد و حسابی مشغول بشی. سونو گدافی دکتر شاکری در بینارستان پاستور نو از هفته 12 جنسیت رو میگه . البته گاهی اشتباه امکانش هست. من و چند نفر از دوستام رو همه رو جنسیت ها شون رو درست گفت. نی نی رو ببوس.
ساعت دیواری کودک
22 شهریور 93 16:51
مامان سمانه
22 شهریور 93 17:00
عزیزم خودتو زیاد خسته نکن با کارهای خونه اتفاقا ماهم داریم خونه کونی میکنیم با این تفاوت ک کارای ریز هم شوهرم انجام میده عزیزم انشا... ک دکتر شفیعی اومده و انشا... فردا حتما جنسیت نینی جونو مشخص میکنه فدات شم عزیزم زیاد قر نده ممکنه نینی کوشولوی ما ی پا مطرب در بیادااااا
مامان سارا
پاسخ
فدات شم .باووووشه.
خاطره
22 شهریور 93 23:34
خاله به قربونش برم. . فدای بشم که اینقدر مامانی و بابایی براش ذوق دارند. .عکس هاشو بزار دختر .. مردم از بس تخیل زدم.. ایشالله همه چیزای جدید به سلامتی و میمنت باشه.. بووووووووس
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیز دلم