فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

فندوق مامان

1393/2/25 12:14
نویسنده : مامان سارا
211 بازدید
اشتراک گذاری

فندوق جون دیشب میدونی چقدر منو خوشحال کردی و ذوق زده شدم؟!!!!

دیشب که خوابیده بودم82219_nightf.gif یهویی دیدم یه چیزی تو دلم تکون خورد اولش فکر کردم شاید حسم اینجوریه بعدش دیدم بازم تکون خورد 3 دفعه 2 بار ضربه میزدی به شکم بعدش رفتی سمت چپ و بعدش اومدی وسط.حس خوبی داشتم.

از ذوق و از خوشحالیم نمیخواستم بچرخم. دیشب اولین باری بود که تکون خوردنتو حس کردم. فدات بشم الهیییی گل مامان.

شبها قبل از اینکه بخوابم  دست میزارم روی شکمم و واست قرآن میخونم.http://www.picturesanimations.com/p/pregnant/503.gif

دیشب شب خوبی بود واسم.صبح که از خواب بیدار شدم به بابا محسن گفتم خوشحال شد و خندید.

نی نی زودتر بیا عزیزم 430919_wetkissf.gif

پسندها (2)

نظرات (0)