فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

عمه مژده

1393/2/28 9:35
نویسنده : مامان سارا
260 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم سلام عزیزم صبحت بخیر

دیروز عمه مژده بالاخره تونست صدای قلب نی نی توی شکمش رو بفهمه .من خیلی خوشحال شدم یک بار پشت تلفن گریه کردم که عمه جون هم گریه کرد و بعد که رفتم خونه مامان مریم اینا منتظر عمه اینا بودم بازم من و عمه توی بغل هم گریه کردیم.

آخه عمه مژده سابق سونوگرافی رفته بود و نتونسته بود صدای قلب بچه رو گوش کنه خونریزی هم داشت ما هم فکر کردیم نی نی ای در کار نیست اما دیروز که عمه رفت صدای قلب نی نی شنیده شد. عزیز دلم اختلاف سنی تو و نی نی عمه میشه یک ماه.430919_wetkissf.gif

بابا محسن هم که از سر کار اومد خیلی خوشحال شد خیلی زیاد و بعدش هم به عمه زنگ زد.

خدا رو شکر که خنده روی لب های عمه اومد و بقیه هم از نگرانی در اومدن.

من امروز صبح ساعت8:30 از خواب بیدار شدم و صبحانه فعلا فقط چایی و بیسکوییت خوردم. الان میریم با همدیگه یک سری دیگه هم صبحانه میخوریم چطوره؟

پس بزن بریم....62918_icon_idea.gif

پسندها (2)

نظرات (0)