فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سارا و کوچولوش

پن کیک صبحانه

1393/7/27 13:47
نویسنده : مامان سارا
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام

امروز مامانی زد به سرش که پن کیک صبحانه درست کنه.اول اومدم نت و دستورشو از نت گرفتم.واسه اینکه حوصلم سر نره. شروع کردم به درست کردنش.

با قالبهای کوکو و کتلت قالبهای پن کیک رو زدم که به شکل قلب و ستاره بودن.

خیییییییییییییییییلی خوشمزه شد.اولین بار بود درستش میکردم. بعد زنگ زدم به خاله که واسه دخمرش هم درست کنه و طرز تهیه ش رو واسش گفتم.

الان هم گذاشتم خنک بشه تا بعد بزارمشون یخچال. مطمئنم که بابا جون هم دوست داره.

امروز صبح بابا جون زنگ زد که ببینه حالمون چطوره.طفلی نگرانه مخصوصا که گریه کرده بودمو خودم واسش لوس کرده بودم حالا زنگ میزنه که ببینه ما حال و احوالاتمون چطوره.

بله.الان هم یه لگد زدی یعنی حرف مامانو تایید کردی. ای ول بزن قدش.

ناهار هم همین الان با هم پلو خورشت قیمه نوش جان کردیم.

بزار فکر کنم ببینم دیگه چیزی واسه گفتن ندارم....

نه مثل اینکه ندارم همینا بود

راستی امروز 24 هفته و 3 روز داری

 

پسندها (2)

نظرات (0)