فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1393/7/29 12:11
نویسنده : مامان سارا
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم

دیشب فکر کنم یخ کرده بودی آره؟

بمیرم ببخشید گلم. آخه وقتی یخ میکنی توی شکمم احساس میکنم.وقتی پتو میکشم روم تکونهات بیشتر میشه و مثل سابق میشی اما وقتی یخ میکنی تکونهات آهسته هست.

باباجون زنگ زد و فرودگاه هست.دیشب هم زنگ زد ببینه حالمون خوبه.نگران شده بود چون دیروز یه کم تاری دید داشتم ترسیدم. به دکتر زنگ زدم اولش گفت به خودت داری تلقین میکنی. بعدش گفت تا یک ساعت دیگه اگر ادامه دار شد بیا مطب.باباجون هم نگران شده بود .زنگ زدگفتم حال جفتمون خوبه و خیالش راحت شد.واست کادو هم خریده بزار بیاد ببینیم بابای فندق کوچولو واسش چی خریده.

دیشب هم بابا جون یک بار دیگه هم زنگ زد  و گفت توی صحن امام رضا هست و التماس دعا بهش گفتم و گفت جاتون خالیه ایشالله باران به دنیا اومد یه سفر سه تایی با هم میایم مشهد.گفتم ایشالله.

تهران هم 2 روزه هوا بارونیه.خونه تاریک هست و لوسترها رو روشن کردم.

من عاشق هوای بارونی هستم .بارون بهار و بارون پاییز رو خییییییییلیییییییییی دوست دارم.کلا همه فصلها رو دوست دارم اما بهار و پاییز رو بیشتر.

راستی باباجون گفت بیام تهران میریم واسه باران بازم خرید.منم کلیییییییییییی ذوق کردم.دوست دارم همش برم بیرون واست خرید کنم.همممممممممممه چی بخرم.

دیشب ساعت 2 شب گرسنم شده بود.بلند شدم دو تا دونه خرما خوردم.قبل از خواب هم ورزش کردم.خیلی سبک شدم.حس خوبی داشتم.شام هم سر شب خورم .

یه سری و ورزش و تغذیه هم جمع آوری کردم واسه بعد از زایمانم که انجامشون بدم.

6 ماه اول بعد از زایمان که ورزش کنم اندامم مثل سابق میشه.الان هم ورزش میکنم که واسه بعد از زایمانم بهتر باشه.

دیشب واست موسیقی دانلود کردم و وقتی خوابیده بودم واست گذاشتم.موسقی مخصوص نی نی ها.به نی نی ها آرامش میده.هر شب واست میزارم.قرآن هم واست میزارم.

دلتنگ و بیقرارتم عزیزم.میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاطره
29 مهر 93 14:06
سلام عزیز دلم. خوبی؟ خدا رو شکر که روزای خوبی رو میگذرونی. . انشالله بقیه بارداریت هم به خیر و خوشی باشه عزیزم
مامان سارا
پاسخ
مرسی گلم
مامانِ نی نی
30 مهر 93 10:32
سلام خوبی؟ سارا جون اسم دکترت چیه؟ ازش راضی هستی؟