فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سارا و کوچولوش

پایان واکسن شش ماهگی

1394/2/14 9:48
نویسنده : مامان سارا
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

بالاخره امروز ساعت 9:10 دقیقه شما واکسن شش ماهگیتو زدی. دیگه خیالم راحت شد.

من طاقت نداشتم ببینم واکسن زدنتو به خاطر همین تو رو دادم بغل باباجون که بردت اتاق واکسن .یه کوچولو گریه کردی.فقط ببخشید دخترم که از خواب بیدارت کردیم بردیمت.

واکسنت رو زدیم باباجون ما رو رسوند خونه و رفت سر کار و شما هم شیر خوردی و الان مثل فرشته ها خوابیدی.

قبل از واکسنت بهت استامینافن دادم که اذیت نشی گلم.

واکسن بعدی دیگه رفت واسه یک سالگی

خب دخترم شما بیدار شدی و بغل منی و چشماتو خیره کردی به لب تاب.یعنی میفهمی آیا؟
زبان

هر از گاهی پاهات یه کوچولو درد میکنه و تکونش نمیدی.اگر مثل قبلنت باشی ظرف 48 ساعته باید خوب بشی.انشالله

خب عزیزم بریم سراغ عکس...

بریم ادامه مطلب..

پسندها (6)

نظرات (4)

مامانِ نی نی
16 اردیبهشت 94 9:54
عزیز دلم. چه دخمل نازی داری سارا. قربون چشماش که اینقدر خوشگله...
مامان سارا
پاسخ
مرسی گلم چشمات ناز میبینه
مامان هدی
22 اردیبهشت 94 17:01
عزیز دلم. ماشالله خدا براتون حفظش کنه. دختر منم آبان ماهیه. رمز مطالبم رو برات خصوصی میفرستم.
مامان آنیسا
23 اردیبهشت 94 10:21
عزیزم ماشالا چه نازه
مادر دخترجان
22 تیر 94 8:02
سلام خاطره هستم. نمی دونم یادت هست یا نه ؟ قربون گل دختر برم من .. راستی این وبلاگو برای دخترم ساختم .اون قبلی رو دلیت کردم و دوباره اومدم تا بنویسم.