فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1394/2/21 17:27
نویسنده : مامان سارا
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل کوچولوی مامان چطوری؟

همه چیز وفق مراده؟ایشالله که هست

الان شما توی گهواره توی سالن خوابیدی و باباجون کنارته و منم اومدم اتاق خواب تا وبلاگت رو آپ کنم

نزدیکه پنج روزه که پاهاتو کشف کردی و میخوری. و منم شکار لحظه ها میکنم و ازت میگیرم. روزها واسه اینکه به کارام برسم میزارمت توی روروءک تا بتونم به کارام برسم. بیشتر دوست داری بخوابی تایم بیدار موندنت خیلی کمه. شبها ساعت 10:30 شب که میشه دیگه باید جات رو آماده کنم همه چیز رو آماده کنم و بریم واسه خواب.

وقتی میخوابی باید سکوت باشه مگر اینکه همون اول توی شلوغ بخوابی.شلوغی زیاد که اصلا نمیخوابی انقدر نا آرومی میکنی تا سرجات خودت بخوابی.

شبها هم باید ساکت باشه و چراغها خاموش باشه بخوابی.

یه شب بردمت توی اتاق که توی تختت بخوابی یک ساعت به ساعت بیدار میشدی.پنجشنبه هفته پیش بود. دیگه نزدیکای ساعت چهار صبح بود که بغلت کردم و آوردمت پیش خودمون بخوابی.

جمعه هفته پیش رفته بدیم دلاوران برای قیمت کردن مبل و تخت توی خیابون خیلی تو چشم بودی هر کس نگات میکرد میگفت ماشالله.

الهی قربونت برم گل کوچولوی من.

بارانم خیلی دوست دارم مامان. وقتی نگات میکنم وقتی میخندی وقتی دستای کوچولوی نازت رو میزاری روی صورتم تمام غصه هام یادم میره تمام خستگی تنم میره بیرون.

برای عزیزی نازنینم.

چهارشنبه این هفته یعنی دو روز دیگه قراره بریم مسافرت شمال. دوست دارم سه نفری خوش بگذرونیم دخترم کللللللللللللللییییییییییییی عکس بگیریم باهم.

خستگی از تن هر سه مون من و باباجون و شما میره بیرون .آب و هوامون عوض میشه.

___________________________________

و اما اینجا صحبتم با مامانای نی نی وبلاگی هست. امروز گفتم توی واتس آپ یا تلگرام یه گروه بسازیم که همه مامانای نی نی وبلاگی با هم باشیم دور هم جمع باشیم.

مامانایی که واتس آپ یا تلگرام دارن خصوصی شماره بزارن تا ادتون کنم گروه اونجا همه با هم باشیم همه بیشتر با هم آشنا میشیم از تجربیات هم استفاده میکنیم.

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان ندا
21 اردیبهشت 94 17:55
ای جانم ایشالله ی بچه سالم و خوشگل بدنیا بیاری
مامان سارا
پاسخ
جااااااااان؟!!!!!! من دخترم رفته توی هفت ماه عزیزم به دنیا آوردم
مامان حديث
2 خرداد 94 10:57
سلام سارا جان خوبین مرسی بهمون سرزدی باران گلم خوبه؟ خدا برات نگهش داره
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم باران هم خوبه دست بوسه