فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

سارا و کوچولوش

دخترم باران

1393/6/24 15:24
نویسنده : مامان سارا
900 بازدید
اشتراک گذاری

برای دخترم باران

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

مثل اسمت که بارونه
مث چشمات که معصومه
تو باشی حس خوبی هست
تو هستی قلبم آرومه
دارم اسمت رو میخونم
داره تر میشه آوازم
تو بارونی تو بارونی
تو امیدی گل نازم
هوا ابری شده بازم
همه دنیام تورو میخواد
صدای چیک چیک پاهات
تو راه زندگیم افتاد
تو ابری شی دلم تنگه
بازم بی وقفه میبارم
همه میدونن این حس و
که من بارونو دوست دارم
مثل اسمت که بارونه
مث چشمات که معصومه
تو باشی حس خوبی هست
تو هستی قلبم آرومه
دارم اسمت رو میخونم
داره تر میشه آوازم
تو بارونی تو بارونی
تو امیدی گل نازم

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان سمانه
24 شهریور 93 15:39
عزیزم چ شعر قشنگی چ آهنگ نازی لذت بردیم دخترم هم داره گوش میده و تکون میخوره باران اسم خیلی قشنگه
مامان مبینا
24 شهریور 93 16:24
خیلی خوشمل بود به منم سر بزن دوست عزیز
مامان و بابا
27 شهریور 93 19:16
می خوام یه غنچه باشم میون باغچه باشم برگامو هی وابکنم،ببندم، وقتی که آفتاب می تابه بخندم برم به مهمونی شاپرک ها، قصه بگم برای کفشدوزک ها غنچه اسیر خاکه ، منتظرآفتابه وقتی که تشنه باشه،توآرزوی آبه تقديم به دوست خوبم تو آبي و من غنچه منتظرتما بيا بهم سربزن