فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

29 هفته و 2 روز

1393/6/29 6:58
نویسنده : مامان سارا
230 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دومین سالگرد ازدواج من و بابایی بود.

من و باباجون صبحش رفتیم واسه دخمرمون خرید و بعد رفتیم کیک خریدیم و ناهار خونه مامان مریم اینا دعوت بودیم رفتیم اونجا.

مامان مریم زحمت کشیده بودن رشته پلو با گوشت بوقلمون درست کرده بودن که واسه من از بقیه سوا بود چون واسه بقیه زعفران داشت و من نباید زعفران میخوردم واسه همین مامان مریم جدا گذاشته بود واسه من.

جات خالی عزیزم خییییییییییییییلی خوشمزه بود.بعدش دسری که عمه مژده درست کرده بود خوردیم و بعدش هم کیک سالگردمون رو بردیم و نوش جان کردیم.

بعد از یه صحبت کوتاه و دور همی با بقیه خداحافظی کردیم و برامون آرزوی خوشبختی کردن و اومدیم خونه.

خلاصه روز خوبی بود.

امروز هم شما 29 هفته و دو روز دارید.بله.

امروز صبح باباجون خواست بره سرکار منم بیدار شدم و خوابم نبرد واسه باباجون نسکافه درست کردمو واسه خودم چایی گذاشتم و با کیک وانیلی پرتقالی سرو کردیم.

جنابعالی هم که دائم در حال لگد زدن هستی.


 

پسندها (2)

نظرات (8)

فاطمه ع
29 شهریور 93 12:13
مبارکه عزیزم ان شاا.. سالهای سال درکنار هم خوشبخت و شادهمراه دختره نازت زندگی آرومی داشته باشید
مامان سارا
پاسخ
ممنونم گلم
مامان حديث
29 شهریور 93 13:01
سلااااااااااام سالگردتون مباركه سارا جونم ان شاا.. سالهاي سال شاد شاد در كنار هم خوشبخت باشين البته با ني ني جون كوچولوتون
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان عسل 
29 شهریور 93 15:57
سلام ساراجون سالگردازدواجتون بهت تبریک می گم عزیزم ایشالله سالهای سال کنارهم خوشبخت زندگی کنین البته همراه بادخملی نازت قربونش برم
مامان سارا
پاسخ
سلام مامان عسل مرسی عزیزم
مامان نی نی
29 شهریور 93 18:44
مبارک باشه عزیزم خداروشکر گل دخترت خوبه و لگدو میزنه
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان و بابا
29 شهریور 93 21:11
سلام حديث اومده با عكسها و شيطوني هاي جديدش. منتظر حضورتان هستم.
یک مامان
30 شهریور 93 13:16
عجب روز شیرینی منم هر جا میرم مثل شما غذام سواست یه بار نظر نوشتم تا اومدم پست کنم اینترنت قطع شد.نمیدونم دیگه اومده یا نه لینکت میکنم عزیزم
مامان حديث
30 شهریور 93 23:38
دوستت داريم سارا جوووووووووووووووون سلامت باشين
مامانی
1 مهر 93 15:56
وای چه جالب سالگرد ازدواجتون مبارک من و همسرم هم 30 شهریور سومین سالگرد ازدواجمون رو جشن گرفتیم انشالله شمع کیک سال بعد رو نی نی کوچولوت فوت کنه
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم