فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

اولین بستری شدنم

1393/8/7 19:09
نویسنده : مامان سارا
269 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم دکتر و دکتر واسم نامه داد که فردا بستری بشم چون پروتئین ادرارم رسیده به 300.اولش خیلی گریه کردم ولی  بعدش آروم شدم.

بابا محسن با من صحبت کرد و دیگه گریه نکردم و آروم شدم.

دکتر گفت تا شنبه بستری بشم.و بعدش گفت احتمالا زایمان رو میزاره واسه 22 آبان.یعنی دو هفته دیگه.

الهی قربونت برم عزیزم.

فردا صبح با باباجون ومامان مریم میریم بیمارستان لاله .واسه بستری شدن.

_____________________________

بعدا نوشت: عزیزم داریم به قرارمون نزدیک میشیم.

2 هفته دیگه هر دومون سر قراریم.و همدیگرو میبینیم و بغل میکنیم.

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان مهدیس (ملیحه)
8 آبان 93 9:19
سلام سارا جان نمیدونم میتونی این نظر رو بخونی یا نه ولی اولین چیزی که بعد از زایمان باید بخوری 10 تا دونه خرما هستش که فوق العاده بجه رو صبور و آروم میکنه من که واقعا نتیجه دیدم . انشاا... به سلامتی دنیا بیاد در ضمن ناد علی رو بخون و بگو واست بخونن برای زایمان راحت خیلی تاثیر داره
مامان حديث
8 آبان 93 23:13
سلام سارا جون بهتريني نيت خوبه؟ به سلامتي ان شاا...منتظر عكساي ني ني خوشگلت هستم!
فاطمه ع
9 آبان 93 17:31
وااااااااااای ساراجان ان شاا.. به سلامت زایمان کنی من به جای شما استرس گرفتم
مامان حديث
9 آبان 93 22:55
بس کن رباب نیمه ای از شب گذشته است دیگر بخواب نیمه ای از شب گذشته است کم خیره شو به نیزه ، علی را نشان نده گهواره نیست دست خودت را تکان نده با دست های بسته مزن چنگ بر رخت با ناخن شکسته مزن چنگ بر رخت بس کن رباب حرمله بیدار می شود سهمت دوباره خنده انظار می شود ترسم که نیزه دار کمی جابجا شود از روی نیزه رأس عزیزت رها شود یک شب ندیده ایم که بی غم نیامده دیدی هنوز زخم گلو هم نیامده گرچه امید چشم ترت نا امید شد بس کن رباب یک شبه مویت سپید شد پیراهنی که تازه خریدی نشان مده گهواره نیست دست خودت را تکان مده بس کن رباب سربه سر غم گذاشتی اصلاً خیال کن که تو اصغر نداشتی دیگر ز یادت این غم سنگین نمی رود آب خوش از گلوی تو پائین نمی رود بس کن ز گریه حال تو بهتر نمی شود این گریه ها برای تو اصغر نمی شود
مامانِ نی نی
10 آبان 93 8:46
سلام. اول اینکه قالب وبلاگت خیلی خوشگله. دوم اینکه بهتره بستری بشی تا نی نی مشکلی واسش پیش نیاد. صبور باش عزیزم. ماه دیگه این موقع باران کوچولو تووی بغلته و داری به گریه هایی که کردی میخندی. بوس
مامان ناهید
11 آبان 93 0:51
مامان باران
12 آبان 93 1:36
چشمان زمین دوباره تر خواهد شد ماه از سر شب بدون سر خواهد شد تاریخ دوباره بر خودش می لرزد شق القمری بزرگتر خواهد شد... یا اباعبدلله ع ..