فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1393/8/12 3:07
نویسنده : مامان سارا
224 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم الان ساعت سه صبح هست و من روی تخت بیمارستان هستم و خوابم نمیبره.ظاهرا دل جفتمون طاقت نیاورد و فردا روز ملاقاتمون هست

پروتئین ادرار مامان‌ شده ۸۰۰ و دیگه فردا شما میای پیش من و بابایی.عزیزجون هم ساعت یازده شب پرواز داشت.و بابا رفت فرودگاه دنبالش.

 

الان مامان مریم پیش من هست که الان خوابیده.و هم تختیم رقیه هم خوابیده شرایطش مثل من بود اما پروتئن ادرارش اومده بود پایین اما ترخیص نشد.چون نی نیش تکونش کم شده.باید برم.پرستار اومده میگه باید بخوابم.بقیش رو بعدا توضیح میدم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانِ نی نی
14 آبان 93 8:43
به سلامتی. انشالا قدمش خیر باشه. خدا رو شکر که بزودی نی نی رو می بینی.
مامان سمانه
19 آبان 93 0:21
سالام سارا جون قدم نو رسیده مبارک ایشا... ب سلامتی خلاصه انتظارا ب پایان رسید و خلاصه باران کوچولو رو تو آغوشت میگیری فدات شم سارا جون خیلی خیلی برات خوشحالم عزیزم خانوم تنبلی نکن زود عکسای باران جونو برامون بزار
مامان سارا
پاسخ
چشم
khanomi nader
20 آبان 93 15:12
سارا جون تبریک میگم عزیزم عکس دختر ماهتم حتما بزار اسمش چیه؟
مامان سارا
پاسخ
اسمش باران هست عزیزم