فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

نگرانم

1393/6/23 17:05
نویسنده : مامان سارا
215 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفته بودم سونوگرافی واسه تعیین جنسیت که فهمیدم نی نی 100در صد دختره.

اما یه چیزی نگرانم کرده و همش دارم گریه میکنم.

توی سونو نوشته هیدرونفروز خفیف در هر دو کلیه جنین دیده شد. همش دارم گریه میکنم. کسی میدونه خوبه یا یده هیدرونفروز چیه الان این خوبه یا بده؟

تو رو خدا یکی بگه دارم میمیرم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سمانه
23 شهریور 93 22:36
سلام سارا جون ؛عزیز دلم من نمیدونم چیه ولی یادمه تو این مدت ک چند بار سونو رفتم با ی خانومی هم صحبت شدم ک ی نوزاد دخترشو آورده بود واس سونو !!!ازش پرسیدم نینی چ مشکل داره گفت ک زمان بارداری دکترم از سونو مشخص کرد ک کلیه ی دخترم مشکل داره و باز دکتر تاکید کرد ک مشکلش خیلی خفیفه و بعد اینکه دنیا بیاد میشه با دارو سریع پیشگیری کرد ولی تا زمانی ک داخل شکم هست هیچ کاری از دستشون بر نمیاد عزیز دلم من تا همین قدر اطلاع دارم حالا شاید دکتر اشتبا کرده باشه. خودش هیچ توضیحی نداد؟؟؟ تازه گفت ک خفیف مطمعنا چیزخاصی نیست ی مدت تحت درمان باشه مطمعنا خوب میشه میخواستی تو نت سرچ کنی شاید چیزی پیدا کنی عزیزم سعی کن گریه نکنی تورو خدا گریه نکن ب نینی آسیب میزنی گریه اصلا برا بچه خوب نیست ب این فکر کن ک دکتر گفته خفیفه عزیز دلم تازه مشکل کلیه زود قابل حله ، بچه ی پسر عموی من وقتی ب دنیا اومده بود قلبش ی مشکل خیلی بزرگ داشت اصلا بچه قلبش کار نمیکرد بعد با عمل و ... خدارو شکر حالش خیلی خوبه والان 3،4 سالشه حالش کاملا خوبه حالا تو میگی کلیه ؟؟؟اونم تازه خفیفش؟؟؟ ک مطمعنا با دارو خوب میشه؟؟؟حالا شاید هم بتونی تو همین دوران بارداری با دارو خوبش کنی فوقش هم بدنیا اومد سریع جلو گیری میکنی عزیزم خدارو شکر کن ک زود متوجه شده بخدا بعضیا بچه بدنیا میاد نمیدونن بچه مریضه ؛ مریضی بچه پیشرفت میکنه بدون اینکه پدر و مادر بدونن و وقتی متوجه میشن ک دیگه هیچ فایده ای نداره عزیزم از ته دلت خدارو شکر کن ک زود متوجه شدی و میتونی جلوشو بگیری، گریه رو بزار کن و سعی کن قوی باشی ک بچه ات متوجه میشه چ مامان قوی داره و با آرامش تو شکمت استراحت میکنه و از وجود آرومت انرژی میگری ولی اگه گریه کنی و استرس داشته باشی ناخواست ب دخترت استرس میدی اون از تپش قلبت متوجه میشه ک آرومی یا نارحت پس فکرای الکی رو از خودت دور کن وسعی کن ب چیزای خوب فکر کن باشه گلم؟؟؟؟؟؟ راستی تبریک میگم بابت دخملی نازت!!!!پس خلاصه خیالت راحت شد فدات شم!!!!!!!!!!!میبوسمت عزیزم
مریم مامان آیدین
24 شهریور 93 12:52
سلام سارا جون خانومی من هم تو سونوی 5 ماهگی همراه با تعیین جنسیت بهم گفتن که هیدرونفروز خفیف در هر دو کلیه مشاهده شده... من هم خیلی ترسیدم و خوب یادمه اصلا یادمون رفت با ماشینمون رفتیم سونو و تا مطب دکتر با همسرم دویدیم... دکتر تا دید گفت اصلا مشکلی نیست و از هر 10 نفر یکی داره و خودش هم خبر نداره و سونو گرافم ماهر بوده که تشخیص داده... هیدرونفروز یعنی دور کلیه آب جمع شده و نه درد داره و نه مضره ولی نباید هم باشه...به من گفتن 1 هفته بعد از به دنیا اومدنش برم سونو تا ببینن از بین رفته یا نه.. برای پسرم هنوز خفیف بود ولی از بین هم نرفته بود...تا 1 ماه هم فرصت دادن که خودش از بین بره که نرفت و بعد آموکسی سیلین رو شروع کرد و بعد هم یه آز مایش برگشت ادرار داد که خدارو شکر برگشت نداشت و از اون به بعد دکترش گفت قثط و فقط هر 6 ماه یک بار سونو کلیه بشه تا تو کنترل باشه.. و بعد شد هر 9 بار و الان هم 1 سال یک بار فقط سونو ساده میشه و بدون هیچ دارویی خودش داره از بین میره...همین... پسرم جز چند تا آزمایش عفونت ادرار تو نوزادی و چند سونو اونم به فاصله 6 ماه و 9 ماه و 1 سال هیچ دارویی استفاده نکرد و فقط همون دو دوره آموکسی سیلین بود برای اینکه قبل و بغد سونوی برگشت ادرار عفونت نکنه ...همین... اصلا نترس و استرس نداشته باش..اصولا خودش از بین میره و همون ماه اول تولد و اگه هم از بین نره بعدها از بین میره....پسرم الان 3 سالشه و یه کلیه هیدرونفروزش کامل از بین رفته و یکیش هم کمتر شده و داره میره....فقط با کنترل و بدون دارو موفق باشی خانومی
مریم مامان آیدین
24 شهریور 93 13:08
راستی عزیزم این مشکل بیشتر برای پسرها پیش میاد و از اونجا که نی نیه شما دخمله ایشالا قبل به دنیا اومدن و نهایت همون ماههای اول خودش از بین میره و من پسرمو پیش بهترین سونوگراف کودکان میبردم که از شهرستان هم میومئن اونجا درمانگاه شبانه روزی تخصصی کودکان پگاه آدرس: تهران خیابان شریعتی-خیابان خواجه عبدا..و انصاری-نبش کوچه هجدهم-شماره 22.......دکتر مهدی علیزاده که فقط دو شنبه ها هستن و دکتر هم پیش فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری دکتر حسن اتوکش آدرس:نارمک- بالاتر از میدان هفت حوض-نرسیده به چهارراه سرسبز-نبش خیابان فاطمی-مجتمع تجاری صدف-طبقه چهارم-شماره31 این دو تا کلینیک و دکتر رو دکتر پسرم که اونم جزو بهترین هاست تو تشخیص بهم معرفی کردن و عاااالی هستن و حتما بعد به دنیا اومدن نی نی برین پیششون و اگه سونو خواستن برین همون کلینیک ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و اصلا نگران نباش
خاطره
24 شهریور 93 15:57
اصلا نگران نباش جونم خدا هست.. خودش هوای نی نی رو داره . توکل کن