فندوق کوچولوی مامانفندوق کوچولوی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سارا و کوچولوش

بدون عنوان

1394/3/5 13:40
نویسنده : مامان سارا
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

بزرگترین اکتشاف برای من این بود که فهمیدم فرزندم مهمانی در خانه ام هست و روزی از کنارم می رود.

 

روزها با سرعت عجیبی میگذرد و او به زودی از من جدا میشود...

 

به خودم گفتم: کدام مهمتر است؟ نظم خانه یا اینکه فرزندم به خوبی از من یاد کند؟

 

 کدام مهمتر است.خانه یا اخلاق و روحیه و حسن تربیت فرزندم؟

 

چون دانستم که او مهمان خانه من است.

 

 این باعث شد اولویتم را تغییر دهم، 

 

بعد از این مهمترین چیز نزد من آرامش خاطر من و اوست....

 

شروع کردم به پیاده کردن نقشه ام، و طبعا مجموعه کمی از قوانین مهم را انتخاب کردم و خود را ملزم به اجرای آنها دانستم و مابقی چیزها را بدون هیچ قید و شرطی رها کردم.

 

از عصبی شدن و داد و فریاد زدن کم کردم و به آرامش رسیدم..

 

از وسواس هایم گذشتم و به خانه ای راضي شدم که مقداری بهم ریخته و نامنظم است و کمی شلختگی در آن به چشم می خورد .....

 

اما.........فرزندی را تحویل گرفتم که آرامش دارد و از من وخشم هایم نمی نالد و رابطه ای قوی و زیبا بین ما حاکم گشته است.....

 

چون می دانم......

او مهمان زودگذر خانه من است.

کودک عزیزم امیدوارم مهمانی خانه من زیباترین مهمانی زندگیت باشد.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنیسا
6 خرداد 94 7:05
سلام عریرم واقعا متن خیلی قشنگ و تامل انگیزه من از وقتی خوندمش دیگه دست از وسواس خونه تمیز کنی برداشتمو دارم از دنیای کودیک آنیسا نهایت لذت رو میبرم
مامان سارا
پاسخ
ی خوشحالم مفید واقع شده
پگاه مامان آرتین
8 خرداد 94 10:52
خصوصیو چک کن . اگه منظم نشده بود شمارتو بفرست تماس می گیرم.فدای تو
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم اوکی شد